Dienstverlening tijdens corona in Kruibeke

Gepubliceerd op zaterdag 3 apr 2021 om 21:19
De dienstverlening in de openbare gebouwen verloopt op een aangepaste manier tijdens de coronacrisis, voornamelijk op afspraak. Je leest hier ook hoe andere maatregelen concreet in Kruibeke worden toegepast.

Digitaal loket

Voor tal van diensten en vragen hoef je je kot niet uit te komen. Je regelt ze gewoon via het digitaal loket. Ontdek alle mogelijkheden hier

Dienstverlening Kruibeke: op afspraak

  • Je maakt een afspraak (tijdens de gebruikelijke openingsuren) via 03 740 02 10 of voor de dienst bevolking online
  • Je komt op het uur van je afspraak toe, niet te vroeg
  • Je belt aan via de parlofoon (gebouw De Brouwerij links) of toont je aanwezigheid aan de glazen wachtzaal (dienst bevolking rechts)
  • Je draagt een mondmasker van zodra je aankomt tot je de kantoren verlaat (verplicht)
  • Je komt bij voorkeur alleen
  • Enkel contactloos betalen is mogelijk, voorzie je van je bankkaart

Dienst Welzijn

Bij de dienst Welzijn (Kruibekestraat 12) kan je zonder afspraak langskomen bij een maatschappelijk werker van wacht. 

  • Je draagt een mondmasker van zodra je aankomt tot je de kantoren verlaat (verplicht)
  • Je er zonder afspraak terecht van maandag tot vrijdag tussen 9 u en 11.30 u, en op dinsdag eveneens tussen 17 en 18.30 u.
  • Wil je jouw persoonlijke assistent spreken of heb je een vraag die telefonisch/digitaal kan beantwoord worden? Neem dan contact op met het onthaal of met je assistent. 

Bibliotheken

Je leest alles over de actuele werking hier.